#kennisdeling

Expositie over visie en onderwijsdromen van docenten

Wat als jij als docent het onderwijs van de toekomst zou mogen ontwerpen, hoe zou je het er dan uit laten zien? Die vraag hebben we aan 14 docenten gesteld, om ze te laten filosoferen over wat hun dromen voor het onderwijs zijn. Aan de hand van deze 14 interviews hebben we een expositie ontwikkeld om docenten, bestuurders en ondersteuners te prikkelen in beweging te komen om hun dromen voor het onderwijs werkelijk te maken. Voxweb schreef een stuk over de expostie en drie dromen van docenten.

Onderdeel van deze expositie was een molen met kaartjes waarop een inspiratiebron van een medewerker van de Radboud Universiteit stond afgebeeld met begeleidende tekst. Bekijk de collectie aan inspiratiekaartjes hier.

De 14 dromen die centraal stonden in de expositie zijn gebundeld tot het boekje ‘What if?’, dat in het voorjaar van 2020 door het Teaching and Learning Centre is verstuurd aan alle docenten van de Radboud Universiteit.