Vragen over een persoonlijke opdracht

Tijdens de cursus werk je in groepjes aan een product. De tentamenvragen pas je toe op het product dat je in de cursus hebt gemaakt. Overleggen mag, als je dat erbij vermeldt.

Opzet van de toets

Tijdens de cursus schrijven studenten in groepjes van drie een paper over een wetenschappelijk onderbouwde zelfbedachte campagne. Dit paper wordt voorafgaand aan het tentamen beoordeeld. Studenten weten dat ze zich moeten voorbereiden op een tentamen waarin ze de stof uit de cursus moeten toepassen op het paper dat ze hebben geschreven. Tijdens het studeren zijn ze daardoor gefocust op het vertalen van de theorie naar hun eigen ontwerp. Het toepassen van wetenschappelijke inzichten op concrete toepassingen is een belangrijk leerdoel van de cursus.

Uitwerking als online toets

Er zijn drie verschillende tentamenvragen die aan alle groepjes worden gesteld. Op de dag van het tentamen krijgt iedere student van een groepje één van deze vragen toegewezen. Bij het beantwoorden mogen de studenten onderling overleggen, mits ze vermelden met wie ze hebben overlegd. Alle antwoorden worden gecontroleerd op plagiaat. Studenten zijn gewaarschuwd voor de consequenties als plagiaat wordt geconstateerd.